dinsdag 22 augustus 2017

Alles naar school


De vakantie lijkt bij ons een beetje gedoe geweest
te zijn...maar ik klaag er niet over. Want het 
was ook echt heerlijk.




Al deze knapperds zijn weer naar school en dan 
is het heerlijk om terug te kijken.

Het was zo heerlijk in mijn vrolijke roze rood groene
caravannetje......ik heb er veel plezier gehad.

Maar dit is natuurlijk het echte plaatje.
De binnenkant is mooier, met vlaggetjes enzo.
Daarom wilde iedereen daar graag spelletjes doen 
en een duckie lezen, 
waardoor ik in deze puinhoop zat.
NOU JA, who cares.
Af en toe mocht ik ook wel even binnen zitten 
zodat ik de vilten caravannetjes kon voorknippen.
En als ik dit dan zie...
dan snap ik dat het rommelige van de kinderen
vooral bij mij vandaan komt. Erg toch?

Maar nu ga ik aan t werk, en vanavond vast weer 
verder met vilt, alleen nu een ander thema.
Wordt vervolgd.


3 opmerkingen:

  1. Super gezellig ingericht je caravan ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gezellig je caravan en wat een mooie foto van je dochter ❤️.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto's zijn leuk. Enne ... op vakantie neem je jezelf ook mee en alle anderen met hun eigen karakter. Duckies lezen is hier ook heel gewild

    BeantwoordenVerwijderen