zaterdag 26 augustus 2017

Een beetje een vreemde week

Het was afgelopen week een beetje een vreemde week.
Alles weer terug naar school, behalve de oudste.
Die had een introductie week op de middelbare school.
Hij gaat nu naar de Passie, met daarbij de nodige 
andere ritmes. Ik moest er nog even aan wennen.

Ik naaide wat tussen de was en t huiswerk door.
En toen ging de naaimachine weer stuk. 
Je kon me tot in Italie horen mopperen.
Net een grote onderhouds beurt gehad, 
net gerepareerd....ik kon wel gillen.

Gelukkig had ik allemaal kleine dingen die ik wilde naaien.


Dit was het laatste wat er heel onder vandaan kwam.
Een vernieuwd spelden kussen.

Dat leek me leuk voor t begin van een nieuw seizoen.
Maar goed, ik kon dus weer naar de naaimachine "boer"
Gelukkig werd het snel verholpen daar , en kon ik weer 
naaien. Hoera.

We gingen voor een nieuwe bril....altijd een flinke klus
voor deze dame met haar moeilijke neusje.
En zo zonder tanden slist ze nog meer dan voorheen.
We doken nog snel een middagje het strand op.
Dat pakte alleen een beetje ongelukkig uit.


Hier onder zie je Mees die gewaarschuwd wordt
dat het zand wat roze kleurt erg heet is....
En toch legde hij zijn hand erop....dus we hebben nu 
een zoon met een ernstig verbrande hand.
Elke dag naar de huisarts voor verbinden...

Het is ongekend hoe heet dat was en hoe erg de verbrandingen 
zijn.....dat doet hij dus nooit meer.


2 opmerkingen:

  1. Omg wat een week...die tasjes en speldenkussens zijn in ieder geval top! De bril is super en hopelijk komt Mees zijn hand ook weer helemaal goed. Sterkte daarmee!

    BeantwoordenVerwijderen