donderdag 19 oktober 2017

Handletteren in cadeautjesvorm

Het is de laatste tijd wat stiller op mijn blog
of een beetje rustiger zou je kunnen zeggen.
Maar het is hier al tijden een beetje rommelig druk.

Geeft helemaal niks , maar dan schiet het bloggen
erbij in. Ik zit ook nog met een getrokken kies en 
een gehechte wond waardoor ik al 10 dagen 
zwaar aan de pillen zit. Dus dan is het 's avonds meestal 
wel een beetje op.

Ik maakte deze kleine cadeautjes voor mijn lieve 
vriendin Maryse. We vierden dat we elkaar 20 jaar geleden 
leerden kennen in Israel. Allebei au pair, allebei nederlands, 
allebei christelijk. En we hebben nog steeds het heel 
goed met elkaar. Lang leve de vriendschap.

We gingen een dagje op pad met elkaar....
En dit was onder andere wat ik haar gaf.

En dan mijn broertje....
Ja ,dit is een grapje wat bijna niet uit te leggen valt.
Hoera lieve Piet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten