vrijdag 13 oktober 2017

Naaisels

De deken is af.
 Dat klusje op de bank kwam goed van pas.
Toevallig waren de afgelopen weken erg druk.
We ginge twee keer een dag weg naar een pretpark.
En ik werkte twee dagen, en ik had een diploma zwemmer, 
en de oudste ging op brugklas kamp.....
Nou dan ben je 's avonds wel toe aan een bank avondje.
En er is een tandarts in mijn kaak gedoken, 
ik zit nu met een dikke wang en een hoop medicijnen....
De kies ging er niet zo vlekkeloos uit....
Dus ik zit weer op de bank.

Voor het meisje van de juf maakte ik nog een stempel
en twee slabben....
We zijn zelf de kadootjes gaan brengen....want dat mooie
meisje wilden we graag "live "zien.



1 opmerking:

  1. wat een prachtige deken heb je ervan gemaakt... Erg kleurrijk! Veel plezier ermee... werkt het aanstekelijk, ga je er nog een keer 1 maken?

    BeantwoordenVerwijderen