zaterdag 16 juni 2018

Een weekje uit ons leven


Het is de week van de 
avondvierdaagse geweest.

Altijd een feestweek, met 
veel plezier en een beetje doorwerk-avondeten.
Als voorbereiding maakte ik de ijsjes voor 
thuis natuurlijk klaar. Dit zijn de zelfmaak ijs hoesjes
van de Ikea. Dit is beduidend minder belastend voor 
het milieu schreef iemand eens, en dat klopt.
Er hoeft niks koud opgeslagen of vervoerd te worden, 
dus dat scheelt heel erg...
Zo ook de ijsjes die in de winkel nog zacht zijn en thuis moeten 
opvriezen, ook dat is minder milieu belastend.
Voor mij was het een eye opener, dus ik doe 
sindsdien mijn best daarop.



Met de smoes van Vaderdag, trok ik ook nog eens de stad in.
Op de fiets , voor de gezondheid natuurlijk.
En ik kocht twee snoeperige stofjes....
Van die stofjes waar je de schaar haast niet in durft te zetten.

Zowieso is het een kunst om niet weg te lopen met
tassen vol stofjes, uit zo'n mooie zaak.

Mijn moeder had in Amerika ( 2 jaar geleden)
een portemoneetje gekocht gemaakt van stof, 
met een plastic drukker.

Inmiddels dus nagemaakt  , super simpel, 
en nu hoop ik dan mijn mama snel terugkomt van
de vakantie, dan kan ze het zien.

Het is zo leuk om iets te maken, 
wat zo mooi en zo simpel is.




En voor de lezers die denken dat ik 
alleen maar heel de dag shop of naai …
Hier een gewaagde foto van mijn inval juf leven.

Wandelende takken......ahhhhh

Maar als het thema Beestjes is dan moet je mee doen toch?
Ze hebben hopelijk nik gemerkt van mijn gegil in mijn hoofd.
Ik werk soms twee dagen per week, soms een maand niet, 
dat is onregelmatig , maar leuk is het wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten