maandag 4 juni 2018

Tassen winkeltje

Dit weekend was een beetje een rommelig weekend.
De hele zaterdag ging op aan 3 jongens die alle 3 
een voetbal toernooi hadden. Daardoor zat ik al 
om 8.15 in Alphen ad Rijn.  
En het meisje had ook nog een feestje....

We waren net taxi bedrijf Hage.

Maar ik deed steeds tussen de bedrijven door 
wat naai werk ( eigenlijk was ik nl nogal van de kaart door
al die agenda's van mijn kinderen) 

Het naai werk was dus therapeutisch....


En nu , op de maandagmorgen heb ik wel drie tassen af.
Dat is toch een leuke meevaller....

Deze had ik nog niet laten zien, die lag al 
een tijdje klaar, om opgestuurd te worden 
naar iemand die die spreuk wel kan waarderen.
Je kunt de kaart ook verwisselen , 
bovenin is het open.

Dus de leus voor vandaag dames

KINDNESS IS THE WAY TO GO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten