woensdag 8 mei 2019

De vakantie is alweer voorbij

Afgelopen vakantie week heb ik me eens 
gebogen over de deken....die ligt al tijden een beetje 
half af te liggen. En met die kou was het heerlijk om 
er onder te zitten om met hele kleine steekjes 
de rand dicht te maken.

We hadden een paar jarigen, dus maakte ik 
de letter sleutelhangers.....je weet wel, die hangertjes
die ik eigenlijk allemaal zelf wil houden.


De ene keer is het wat bonter dan de andere keer, 
dat hangt voor een heel deel van de persoon af, die 
de hanger krijgt.
Enne ...mocht er een lezer zijn die dit soort gele lintjes
heeft liggen.....wie weet kunnen we ruilen voor iets.
Want ik weet dat ik het lintje ergens in Zeeland heb gekocht, 
maar daar rij ik niet zo snel weer naar toe.
Dus wie weet.....
Elk ander folklore lintje is ook goed hoor.....



Hier zie je de maat, sommigen dachten dat het 
oorbellen waren, maar dat is weer net te groot naar mijn 
smaak......gewoon mini versies.
Het was in de vakantie ook donut tijd. Hele kleine
sleutelhangertjes deze keer, echt een beetje mini...

We deden de voetbal was ( soms wel 6 keer per 
jaar komt dit terug met 3 voetballers in huis )
Geen pretjes maar t hoort erbij.

En we fietsten naar van alles, want dit meisje 
van net 9 gaat na de vakantie op de fiets naar school.
7 km heen en 7 km terug.
Dus we hebben getrained.

1 opmerking:

  1. Hoi Renee, weet je waar in Zeeland je dat gele lint gekocht hebt? Ik wil wel voor je kijken als het in de buurt is....

    BeantwoordenVerwijderen