dinsdag 14 mei 2019

Een hele hoop bakmixen

Deze sleutelhangers zijn al weer even af.
Het zijn mooie woorden....Toch?


Ik maakte ook in de vakantie weer een bord voor 
basisschool van de kinderen. 
 Natuurlijk klopt de regenboog niet helemaal, maar dat 
vind ik niet erg, en er zijn vast kinderen bij wie het opvalt, maar 
dan zoeken ze in de natuur maar op hoe God de
regenboog heeft bedacht....had ik misschien ook moeten doen.

Op de valreep van de vakantie, letterlijk de laatste zaterdag, 
kwamen onze oudste zoon Thijs en ik met een actie voor
het goede doel...En dat vloog een beetje uit de bocht.
Voor ik het door had waren er 60 bestellingen.
60....ja 60.

En zo kwam het dat we nu al een hele tijd net een winkel 
lijken, want er komen mensen aan de deur, ik rij met een auto vol 
met bakmixen rond......
De meeste bakmix zakken zijn bij de klanten, dus we 
hebben alleen nog een paar laatste rondjes te doen.....

Er zijn heel wat mensen uit de omgeving die zich er over verwonderde
waarom ik , met al genoeg werk op mijn bord, dit soort projecten toch doe.
Is het niet al druk genoeg Renee?

En natuurlijk zijn dat terechte vragen, natuurlijk is het 
drukker ( niet te druk ) 
Maar wat ben ik vrolijk van al die lieve mensen 
die zakken bestelden....al die leuke luitjes die mee wilden doen
aan het goede doel. Die vrolijkheid zit lekker in mijn lijf, en dan
neem ik al het werk wat er bij hoort , en waar de puber zoon behoorlijk 
voor gestimuleerd moest worden , dat neem ik erbij.
En de klas heeft met de actie ruim 3200 euro opgehaald waar 
dus onze zoon 370 euro aan bij droeg.....|Dat is toch mooi....
Dus nogmaals bedankt lieve mensen.

2 opmerkingen: