vrijdag 5 juli 2019

Bonte kaarten maak je zo..........

Er is niks wat me vrolijker kan maken, 
dan op een papier een hoop gekleurdheid te gooien.
Als je goed kijkt zit er een sleutelhanger in 
verstopt. Elisabeth van ons moest naar een 
feestje en die nam oa dit mee.....


Ik doe ook dat bonte geplak en geknip
in de bijbel hoor......al kan ik daar , qua ruimte 
niet helemaal los gaan.

Het prachtige roze papier is van een 
chocolade wikkel die ik kreeg voor mijn 
verjaardag....

Ik had besloten om een bijbelteksten boekje 
te gaan maken. Je kunt ten slotte maar zoveel 
kaarten maken.....dat houdt een keer op. 
Maar bijbelteksten blijven me trekken.....

Het was woensdag middag , dat ik 
na een pittige ochtend, gewoon besloot alles 
even te laten.....en te gaan zitten voor de 
sleutelhangers....
Er kwamen zoveel verjaardagen aan...... 

En dus maakte ik een hele hoop 
van deze schatjes.





Het is nog niet allemaal af...maar deze zijn 
er wel af. Wat een dotjes, 3 zijn er al weg.
Helemaal gek ben ik er op.
Plan dan in mijn hoofd al een leven waar ik dit de 
hele dag mag doen, en waar ik een 
winkeltje heb ( bv in Parijs )
om dan dat daar te verkopen.
Maar ja, zolang ik ze weg geef komt dat 
winkeltje er ook nooit....haha. 
Fijn weekend allemaal.
Morgen een rommelmarkt en een 
mooi feestje , ik heb er zin in.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten