dinsdag 9 juli 2019

Kleurtjes op mijn bureau

Voor twee lieve juffen van de peuterspeelzaal
van iemand die daar een lief jochie heeft zitten,
maakte ik twee toilettasjes.


De een mocht wat bont zijn, met letter, 
de ander moest vooral zwart wit zijn.
Daarmee bedanken zij , deze lieve juffen.

En vandaag is Corine jarig, een lieve vriendin
die haar verjaardag pas ergens in september 
gaat vieren, dus deze kaart gooi ik straks door 
haar brievenbus.
Het maken van deze kaart was extra prettig, 
want een andere vriendin heeft recent het 
handletteren en kaarten maken opgepakt, 
dus we zaten samen te werken.
Je kan mij niet blijer maken , dan met 
gezelschap tijdens mijn gerommel.


Dit was een soort liefheid-projectje, 
twee keer hetzelfde maar dan op andere achtergrond.
Ik maakte deze voor de nieuwe kamer van 
een heel lief klein meisje....
Net zoals de kaart hieronder....

Dit zijn toch wel echt mijn kleuren, 
in deze kleuren heb ik de caravan ook ingericht.
Het is te leuk om te doen.

Fijne dag allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten