maandag 6 april 2020

Daar ben ik weer.


Lieve tante Henriette
maar ook alle lezers die af en toe kwamen neuzen...
Ik doe weer een kleine poging om een paar 
vrolijke dingen hier op te gooien.

Hierboven ziet u 4 doosjes met vilten 
vinger figuurtjes die ik speciaal voor 
onze kleuter maakte.

Het is niet altijd duidelijk geweest hier, 
omdat ik er niet echt over schrijven kon, 
maar wij hebben al meer dan anderhalf jaar 
een lief klein meisje in huis. 
Onze pleegdochter was ruim 2 toen ze kwam ,
en inmiddels weten we dat ze hier 
voor altijd mag blijven. Ze is nu al 4 jaar.

Vanwege het thuis onderwijs zitten we 
dus met de uitdaging om naast de andere 4
ook dit meisje goed onderwijs te geven.

Soort van spekkie voor mijn bekkie,
alles in t klein en leuk om de vilten vingerpoppetjes 
met een rijmpje 
hardop samen te gebruiken.

Puintuin hoort daar natuurlijk bij, alles tegelijk 
op tafel , bende overal. Maar dan heb je wel wat.

Spinnetje spinnetje, die zocht eens een 
vriendinnetje.....


Het zijn niet allemaal originele ideeen hoor, 
ik maak t ook wel eens na van internet.
Meestal geef ik er een persoonlijke draai aan.



1 opmerking:

  1. Wat super leuk zeg die vinger figuurtjes! Wat een lol zal het meisje hebben om daarmee te spelen.

    BeantwoordenVerwijderen