maandag 20 april 2020

Haken, en meer

Dit zijn de pip bags. Dat is een soort mini pittezakje.
Het is ideaal voor kleine kinderen om 
mee te gooien  , om mee te tellen.
En ik waagde me er ook aan, om er een 
aantal te maken.
Wat een heerlijk projectje. Geweldig.
Misschien maak ik er wel meer dan 8.


Ondertussen lag ik ook een dag op bed, 
en nog steeds ben ik niet top fit.
Maar mijn keel is weer zo rauw, 
ik heb heel veel bijgeslapen.
Plus een beetje wat afgemaakt, namelijk
deze lollige paddestoeltjes.


Verwend worden met dit soort kleine
verrassingen en geschenken....ohhhh daar
knap ik echt van op.

Dit geverfde hart is een les geweest.
Kleuren mengen, goed luisteren, 
niet dezelfde kleuren naast elkaar.....
nou ja , thuisonderwijs, daar kan ik 
uren over schrijven , maar dat doe ik niet.
Het resultaat was toch wel echt grappig.




Hier onder de bladzijdes uit mijn
boek 100 days of less hustle , more jesus.
Echt een heerlijk plak en knip boek.
werkt geweldig.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten