maandag 26 oktober 2020

Maaksels van de herfstvakantie

Dit was een uitprobeerseltje, 
gewoon lapjes aan elkaar naaien en 
er uiteindelijk een etui van naaien.


Leeg is dit etuitje bijna beter dan vol.

De mondkapjes voorraad hier thuis.
Wat wil  je met 3 tieners die ze naar school 
aan moeten en mijn eigen kapjes voor in de 
winkel.

I
Met veel plezier ontving ik een voorraadje
DMC, dat is toch altijd handig, als je een bepaald kleurtje zoekt.

Ik maakte met een lapje van de kringloop 
deze tas, en daarna kreeg ik de geest om nog 
meer tassen te maken.

Hier bv het kleintje voor een jarig nichtje.
En in de herfst sfeer natuurlijk.

Toen deze , ook van een kringloop stofje.
Die ruikt zelfs nog een beetje muf. Dus die gaat eerst de was in ,
dat had ik beter ervoor moeten doen.


Bij de wibra kocht ik deze amuze houdertjes, 
maar daar maakte ik de leren hoekjes van
 op de hengsels.
Dat geeft het een hele andere look, 
en ook minder zelfgemaakt .

En ik gebruik alles wat er over is.
Deze labeltjes kunnen aan een cadeautje.
super duurzaam toch?

 

4 opmerkingen: