dinsdag 20 oktober 2020

mondkapjes en meer

Het bloggen blijft een vreemde soort afdeling
in mijn creatieve leven.


Ik lees zelf nog steeds een hoop blogs, 
en doe dat ook via mijn eigen bladzijde.


Maar het is al weer lang geleden dat ik 
wat foto's deelde en wat  info invulde.

De foto's laten niet goed zien wat het allemaal 
is , wat ik maakte.
Hierboven zie je de 9 kaartjes die ik maakte
voor in het olifanten houdertje er naast. 9 bemoedigings
kaartjes voor een zieke vriendin.
Maar je ziet de teksten niet eens echt.








Ik ga weer verder met andere dingen, 
zoals natuurlijk de mondkapjes naaierij.
Super stom werk, maar vanwege de duurzaamheid 
ervan toch wel de moeite waard.

Inmiddels staat de teller ver over de 10 
dus ik zit niet stil

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten