zaterdag 24 november 2012

Roze Rood liefde


Toen bij ons , na 3 jongens een meisje kwam , was het natuurlijk logisch dat alles roze zou worden. Overal roze, na al dat blauw was ook wel mijn idee.
Toch heb ik steeds bij al het roze , de roodkleur gebruikt. Daarmee wordt het van helemaal lief en zoet ,toch wat frisser en hipper,vond ik.
Ik borduurde randjes en maakte verschillende dekentjes. En zoals je hieronder kunt zien, herbruik ik die gemaakte spullen. Dat poppen dekentje werd gemaakt van haar eerste lakentje met haar naam. 

Ook hier vind ik de combi roze rood erg leuk. 
 
Jullie hadden nog een foto tegoed van de 1 persoonsdeken die ik voor Elisabeth maakte. Hoewel ze een junior bed heeft , heb ik toch een 1 persoonsdeken gemaakt, die dan nu wel dwars over haar bed ligt.Behoorlijk te groot, maar niemand die dat ziet.

Hier de deken vol met Tilda stoffen en andere mooie lapjes. 

De roze rood combi werd ook door anderen gebruikt: mijn lieve tante maakte dit bedje en dekentje.Wat een goed passend kado toen ze geboren was.
En zoals je ziet , mijn liefde voor roze rood gaat verder dan alleen de stofafdeling. Mijn nieuwe servies van Room Seven is te gek. Ik spaar vrolijk verder.
 

1 opmerking: