vrijdag 30 november 2012

Workshop kleine huisjes maken

Deze 11 kleine huisjes heb ik nagemaakt van Pinterest , gewoon van wit vilt.....en ik heb er een workshop van gemaakt.
 Het kost maar 1 lapje vilt om 4 van die leuke huisjes van te maken.
Het huis zat vol met  14 handwerkende dames.

Gewoon zitten en naaien. Lekker ontspannend, soms wat intensief.
De een deed de rijksteek, de ander de feston steek.

 Ik had lekkere chocolaatjes gemaakt, het heet millionairs shortbread, klik erop voor het recept.
Ik had 's middags ook nog even een ander soort lichthoekje gemaakt. Een grote boomschors met wat nep-paddestoeltjes en wat takken.
In de tasjes zaten de kleine let lampjes voor onder het vilt.
Ik heb weer genoten. Er waren andere ideeen en leuke variaties, het was lachen en gezelligheid, er waren weer nieuwe mensen, kortom ik vond het geslaagd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten