zaterdag 3 januari 2015

Van alles en nog wat



 Ik heb een heerlijke vakantie achter de rug gehad.
Maar niet alles wat ik maakte was even mooi.
Het zat soms heel erg tegen...toch is er wel wat te laten zien....

Stempeltje voor een jarig neefje.

Tractatie voor op oudjaarsavond.
De spetterende sterren kwamen bij 
Nieneke vandaan.



Een huisje voor iemand die jarig was....

En ik kreeg 4 hangers van Chantal
Voor de oplettende lezers.....
er was al een kerstboompje ingepikt.....
Hier hangen ze in de boom.
En mijn ballen en vogeltjes zijn wit met zilver.
En Chantal wist van niks....
Een gepaste verrassing. DANK.

En deze "kerstkaart"wil ik 
jullie niet onthouden.
Dank je wel JOLANDA

4 opmerkingen:

  1. Via Simone's blog kwam ik op jouw blog terecht. Ziet er gezellig uit. Ik ga je volgen hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt van alles wat. Leuk hoor! En die stempels blijven leuk om te zien. Groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo blij dat de post goed is aangekomen, en echt supertoevallig dat het de juiste kleuren zijn, :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die spekvuurpijlen! Ik heb ze gemaakt voor m'n klasje morgen! ik heb op m'n blog m'n inspiratiebron vermeld hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen