vrijdag 26 juni 2015

FLOW workshop, Papieren liefde.

Bakken vol met papieren tape. De een noemt het Masking Tape.De ander noemt het een 
verslaving.....ik vind dat laatste ook wel bij mij passen.

Hele bakken vol met kaartjes en labeltjes, stickertjes en lettertjes.
Stempels en meer.

Ik deed de dag na mijn verjaardag de TSO workshop op school.
18 dames die boekjes van de Hema gingen opleuken.
Ze mochten mijn oude FLOW tijdschriften plunderen.
Alle papiertjes combineren en plakken plakken plakken ...

Gewoon met foto lijm, en dan afwerken met dat tape.

Het is hier niet zo te zien, maar mijn voorraad is wel heftig groot. 
Ik heb me voorgenomen voorlopig niks meer te kopen op
het papier gebied...Maar zo'n dieet...tja hoe lang hou je dat vol?


Een kleine impressie van alle mooie maaksels. 




Het was weer een leuke avond.
Eenmaal thuis was ik natuurlijk wel een beetje gaar.
En de volgende ochtend heb ik voor het opruimen 
eerst zelf nog wat zitten knutselen.
Daar kom je op zo'n avond helemaal niet aan toe, 
maar daar had ik wel behoefte aan....
Een beetje afkicken van al die leuke papiertjes.


2 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n voorraad en wat een leuk resultaat! Je weet wat ze zeggen hè bij een dieet; af en toe moet je even zondigen en er van genieten dan houd je het langer vol....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat onwijs leuk zo'n workshop en ik kan mij voorstellen dat het kriebelde bij jou... Goed dat je de volgende ochtend zelf aan de bak bent gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen