woensdag 24 juni 2015

Houten bord versierd met Lennie Flennerie

Gisteren was ik jarig, en ik mocht die dag van 
mezelf doen wat ik wilde.
Nou, dat heb ik gedaan....daarover later vast nog meer.

Het eerste wat ik deed , was een houten bord, 
die ik gekregen had op de Lennie Flennerie dag, 
mooi te maken.

Met de Stick On heb ik eerst de randen helemaal beplakt.
Daarna nog een restje in het midden.

Toen de stof erop gedaan, die heel eenvoudig van 
print en kleur is.
En toen bijsnijden met een scherp mesje.
Ik heb het ook een beetje met een schaar gedaan...gaat soms sneller.

En toen een mooi haakje erin, en klaar.
Ik heb er een leuk plankje mee gemaakt , al zeg ik het zelf.

4 opmerkingen:

  1. Oh wauw, wat een eenvoud en toch zo leuk! Het past goed in je interieur! Nog van harte gefeliciteerd, wat heerlijk dat je jezelf een verwendagje hebt gegeven. Groot gelijk! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Alleen staat er in de titel Flennerien? Die n mag weg hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd! Je bent heerlijk verwend had ik al gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, jij hebt het bord alweer gebruikt! Mooi gemaakt!!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen