woensdag 24 juni 2015

Verjaardag vieren


Dit was het eerste wat ik voor mijn  verjaardag kreeg.
Is het niet fantastisch?
Greetjes Ideetjes maakte dit voor mij.
En ik voelde me zeer speciaal...wat een gaaf gehaakt kado.
En dan is het niet groter dan een visite kaartje....dus heel fijntjes.


En zo begon mijn verjaardag.
Een zelfgemaakt vaasje, van onze Ruben....
En een zelfgemaakt spel, met alle dagen die bijzonder waren 
in mijn leven.
Dus op nummer 28 , de leeftijd dat ik trouwde , moest ik een beurt wachten.
Op de 34 ook weer wat , echt zo bijzonder...Thijs is dan zo trots.

Ik kreeg mooie oorbellen, en jaaaaa, 
een ticket voor een weekje Canada, in september.
Dan zal mijn Canadeese vriendin hopelijk een babymeisje hebben 
en dan ga ik op verlaat kraambezoek.....WAUW
Zoals ik al zei...
ik mocht op mijn verjaardag van
mezelf doen wat ik wilde....
Dus ik shopte een beetje, naaide een beetje, ging voor de buis 
zitten handwerken.

Ik mocht voor 20 euro wat uitzoeken van de Didi.
Onvoorstelbaar, dat is dus wat ze doen voor jarigen.
Wat een actie.....ik koos een tas, en kreeg dat dus GRATIS....leuk kadootje toch?

Ik kreeg ook een mooi pakketje.
Wat een boffert ben ik dat ik 
Mirjam van BLIJE WOLKJES ken, en dat 
ik mee mag genieten van al haar moois.

Nadat we lekker hebben gegeten met mijn zus en haar gezin en 
mijn ouders....en dus toch wel taart hadden en natuurlijk ook patatjes...
Toen ben ik in pyjama gesprongen en heb ik op de bank
heerlijk mijn laatste klusjes afgemaakt voor de workshop.
Allemaal sleutelhangers , want dat is inmiddels 
wel vaste prik.
Dat krijg je mee, als je bij mij wat maakt.

Ik kijk terug op een geslaagde verjaardag.
Veel felicitaties, zelfs een filmpje van mijn klas.....zo lief.
Ik maakte nog meer, zo tussendoor....
dus wordt vervolgt.


3 opmerkingen:

  1. Heerlijk om lekker verwend te worden, het is je gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne dag met heel veel mooie, speciale cadeautjes!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd nog, wat een gaaf naaimachientje! Zo te horen ben je de eerste dag van je nieuwe jaar goed begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen