zaterdag 4 juli 2015

Stempelworkshop

Afgelopen vrijdag, gisteren dus.....reed ik naar Zoetermeer voor een workshop.
En met 30 graden op de teller was dat wel even iets waar ik een
beetje tegen op zag.

Zo warm heb ik het nog niet op een workshopavond gehad. 
Maar wat was het gezellig. Je hebt wel eens een groep waar
het op de een of andere manier wel gelijk leuk mee is.

Er zijn prachtige stempels gemaakt, totdat het donker werd 
en we bijna op de tast de stempelmakerij moesten afronden.

Veel foto's heb ik niet genomen, dat was vast door de warmte, 
maar deze maakte Danielle, en dat was gelijk goed.

Dit was voorlopig de laatste workshop van het seizoen.
Ik heb voor september weer een paar leuke dingen gepland, 
daar lees je vanzelf meer over.



2 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk een stempelworkshop, die deed ik ook eens maar dan bij blogdin MiM. Zaterdag zie ik haar weer tijdens Kitsch in de Keet bij Lien, het is alweer veel te lang geleden dat ik beide dames zag. Heel veel plezier mer stempels maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was werkelijk meer dan leuk én gezellig. Wat een fijne techniek om mee te werken!! Graag komen we na de vakantie een workshop bij je volgen.
    Liefs,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen