dinsdag 28 juli 2015

Tilda stofjes in de herhaling

De ene dag lopen we op een kinderboerderij.
En knuffelt de hele club met een geitje. 
De andere dag zitten we in de Laurenskerk
met een speurtocht en een kleurplaat tijdens een concert. 
De Laurens kerk is een persoonlijk favorietje.
Wat er daar te zien is, past allemaal erg bij mijn idee van 
kernwaarheden van het christelijke geloof.

Zoiets als dit, VREDE, wat een moeilijke tijd, voor
al die vluchtelingen, al die slachtoffers....
Dan wordt je even bepaald bij wat grotere dingen 
dan het vermaken van de kinderen. 
Mijn lapjes zijn aan elkaar genaaid....
en het is een geweldige mix.
Ben er weg van, maar het is nog veels 
te klein voor op dat zachtblauwe fleece kleedje.

Dus ik haalde nog maar wat stofjes in de uitverkoophoek.
Vanavond ga ik er gelijk mee aan de slag, want ik ben helemaal
uitgepoept van vanalles.
Het kinder entertainment bureau is na vandaag even 
dicht....de kids zijn niet al te gezellig
En dat is een understatement....dus ik ga achter mijn naaimachine
vanavond even bijtanken.... 
En alleen al kijken naar mijn stofjes ...
daar knap ik ook al van op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten