zondag 19 juli 2015

Verschillende dingen in de maak

Speldjes maken was alweer een eeuw geleden.
Echt, ons eigen meisje draagt het liefst helemaal
 niks in haar haar. Dus het was al 
iets uit de oude doos.
Maar als je er meisjes uit Canada blij mee
kunt maken..,.tja, dan doe je dat.

En toen had ik weer even de smaak 
te pakken. Vooral op een kaartje
staat het echt af.

Voor mijn lieve man, maakt ik weer eens een 
handletter plaatje,.
Ik haalde dit bord bij een kringloop weg.
Een verfje op de rand en gaan....


En ik kocht precies weer datgene wat ik niet nodig heb.
Maar hier zat ik al wel een tijdje op te azen....
Tilda stof bij de Pipoos gaat altijd in de uitverkoop....
en ik had nog een bon.....
Wat het gaat worden weet ik nog niet, 
maar de kleuren combi is weer te gek.


2 opmerkingen:

  1. Leuk zeg die knipjes! Zou leuk voor mijn meisjes zijn :-) Mijn zus maakt mooie poppen jurkjes enzo, ook al zo leuk! Mooi om zo creatief te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De haarknipjes zien er vrolijk uit. Ik ken genoeg meisjes die graag dit soort speldjes dragen. Grappig dat jouw eigen dochter liever zonder haarspeldjes loopt, terwijl zij een moeder heeft die zulke leuke speldjes kan maken.
    De Tilda-stoffen zijn prachtig. Daar ga je vast leuke dingen van maken. De stofjes passen mooi bij elkaar qua kleuren.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen