woensdag 12 oktober 2016

Handletteren: een verslaving

Deze week is een beetje een bijzondere 
week. Want mijn man zit in Amerika.
En zoals het altijd gaat als hij weg is....
dan duik ik in een standje Student.
Daarmee bedoel ik, doen waar je dan zin in hebt.
En hoewel ik nu moeder van 4 ben, plopt
dat toch steeds even op.


Hoewel er echt wel gezogen en gestreken wordt 
en zelfs een dagje werken voor de kleuters tussendoor
is er toch dat studenten gevoel....

Ik doe namelijk mee aan een #challenge#
Een uitdaging om elke dag een bijbeltekst te 
schrijven in de handletter stijl.

En dat is zoooo verslavend. Ik ga er gewoon echt 
voor zitten en drink een kopje thee terwijl 
ik heerlijk aan mijn bureautje zit te kleuren.


Ik maak ook nog wel gewone teksten...
deze vind ik zelf altijd te grappig.

En ik maak elke keer weer een ander 
soort kaartje....
Het inspireert me zo.
Alleen maar nadenken over 
zo'n mooie bijbeltekst....
en dan daarna op Instagram 
weer reacties zien....
Zelf dan ook kijken bij de anderen die 
meedoen...
Het is elke keer weer een gevoel van
vrolijkheid als er eentje af is.
Natuurlijk zien jullie dan niet 
al die rommel die de prullenbak in gaat.

Maar goed, verslavend dus, en ik moet 
echt wat meer doen hier thuis.

Dus ik ga stofzuigen, gezond soepje maken voor
de kids, en een fruit smoothie erachter aan.
gelukkig komt er vanmiddag visite , 
anders zou je zo denken dat er kinderen
in een studentenhuis wonen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten