dinsdag 18 oktober 2016

Het is wel gelukt hoor

Terwijl ik dus al die plaatjes moest gaan verven, 
van de vorige blogpost , zag ik het zo niet zitten dat ik 
gewoon eerst ben gaan naaien.....daar knap ik 
altijd erg van op mensen.

Ik maakte van allemaal lapjes een soort onderlegger.
Een onderlegger om minder lawaai van het naaien te krijgen, 
maar ook om de restjes , losse draadjes, en meer er in te stoppen.

Voorheen gooide ik het op de grond, niet handig...altijd veel sstofzuigen.
Daarna propte ik het in de altijd aanwezige kopjes thee of lege glazen van de cola...
Daar werd manlief helemaal gek gek van.

En nu dus zo.

Ik maakte de korte slinger van vorige keer toch langer, 
dat leek me handiger.
En toen , ja eindelijk toen, heb ik 14 plaatjes geverfd. 
Dus ik ben op weg.....

4 opmerkingen:

  1. Blij dit te horen Renee ...
    Keitof idee om tijdens het naaien alles te houden ...
    Zo zie ik een héél mooie slinger in een lief kleurtje ...
    Veel plezier met het schilderen ...
    Alles op zijn tijd ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat handig, bedankt voor de tip. Ik ben altijd de schaar en krijtjes of de centimeter kwijt, dus zoiets is superhandig bij naaien (moet ik wel de discipline hebben om alles netjes op zijn plaats terug te stoppen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee, zo'n onderlegger voor de naaimachine!
    50 bordjes verfen...oh oh suc6 ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hé dat is handig. Kreeg een grote glimlach, de draadjes gaan hier altijd in mijn lege theekopje...

    BeantwoordenVerwijderen