dinsdag 11 oktober 2016

Workshop Handletteren

Deze twee leuke kaarten maakte ik 
voor de workshop . Ik had een bijna prive workshop
voor twee leuke dames.



Maar de dag ervoor had ik me kwaad 
gemaakt op de witte muur van de woonkamer.


Haast niet te zien, maar die muur werd 
lichtgroen. Net een beetje te licht groen naar 
mijn zin maar het is wel netjes en verzorgd.

Ik vond het weer een mega klus, 
maar als t dan eenmaal netjes is....
dan ben ik happy.

De workshop was gezellig en ik heb er weer van genoten.

De zelfgebakken havermout appelkoek 
hebben ze niet aangeraakt , die heb ik zelf dus 3 dagen 
lang zitten eten.

Ik maakte die avond kaartjes voor de dag van de leerkracht.
Dat was een leuk klusje.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk die workshop!
    Waar woon je en hoevaak geef je workshops?
    Groetjes Marthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat schrijf je dat weer leuk! Jan Kees vond het vast niet ergs dat we nix namen....;-)
    Maar het was weer gezellig! Bedankt voor je inzet!
    Groetjes en tot snel! X Dorien

    BeantwoordenVerwijderen