zaterdag 19 november 2016

Weekendje weg

Ik jullie beloofd dat ik nog even wat zou vertellen
over ons nachtje weg. Manlief had nog een bon, 
en ik ging naar het verre Almelo....
Dus hij boekte een hotel. 
Twee vriendinnen namen 1 kind, 
lieve zus nam er 2....
We hadden een heerlijk hotel in het bosrijke Hardewijk
geboekt.....dat was al weer wat dichterbij ons huis.
We gingen uit eten in een te leuke tent.
Maar het aangenaamst was het 5 uur borreluurtje.
Je weet wel....een cola light( ben nog steeds zwaar verslaafd)
en een haardvuurtje. Mega leuk , en te gek als daar dan 
nog eens bitterballen bij komen.

Ik weet niet hoe dat bij jullie gaat, maar 
ik heb echt nooit een borreluurtje.
En al helemaal niet met manlief en een bitterbal.
Dus ik was heel happy.

Thuis lag er leuke post van 

Wat is je huis toch altijd heerlijk als je terugkomt.

Het was die ene zeldzame keer per week dat het netjes was.


Ik zou wel elke week even weg willen, 
maar we gaan dat natuurlijk nooit doen.
Dus ik geniet van de herinnering.
En allemaal op naar Harderwijk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten