maandag 21 november 2016

Winter Fair


Erg snel gaat het niet, maar als ik 
steeds een klein beetje doe, dan kom ik er ook.
Want ik ben aan de naai  voor een leuke
Fair waar ik ook een mini workshop
Handletteren zal geven

De Fair is hier in Barendrecht op 
donderdag avod 8 dec. Van 18.00- 21.00
welkom.....ik zie je graag
Meer info over de FAIR lees je 


En ik maak dus  handwarmertjes .
Natuurlijk maak ik nog wel veel meer, 
maar die handwarmertjes zijn zooo leuk.

Er liggen ook DIY stempel pakketjes 
te wachten. Voor 3 euro heb je al een guts en
gummen om zelf  aan de slag te gaan.
Leuk voor de kerstvakantie.


Ondertussen maak ik gezellige kaartjes, 
gewoon tussendoor.
Ik word er blij van.




2 opmerkingen:

  1. Hallo Renee, wat stop je in de handwarmers? Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat Barendrecht te ver is, anders kwam ik even neuzen op de fair! Leuk hoor die gezellige cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen