vrijdag 11 november 2016

Zeeland is te gek


Wat een feest was het om in Zierikzee te zijn
voor de workshop voor de CGK vrouwen.
Ik was natuurlijk weer een beetje zenuwachtig, 
maar dat was geheel nergens voor nodig.
Volle bak, 18 dames aan het werk.
Dubben, puzzelen, uittekenen, en passen en meten.

De gesprekken gingen natuurlijk over 
de bijbelteksten en de mooie woorden 
die we in Gods woord lezen.

De schoolbordjes werden ook goed 
gebruikt, hoewel werken met krijt natuurlijk 
heel wat anders is dan een gewone pen.

Ik vond het gewoon weer spectaculair leuk.
Je denkt dat je iets komt brengen 
daar, maar ik neem zoveel mee 
terug. Wat een heerlijke groep.



En dat mijn moeder mee ging, 
en dat we er samen lunchten...beetje shopten
en vooral heerlijk tijd met elkaar
doorbrachten....dat maakte het wel helemaal
te gek. 
Morgen de laatste van deze reeks, en dan 
naar Almelo.

Daar heb ik ook veel zin in...

2 opmerkingen: