maandag 5 december 2016

Bloemetjes stof

Mijn voorliefde voor bloemetjes stofjes 
is erg groot. Bijna elke bloemenstof vind ik mooi.
Maar de mooiste zijn toch wel met hele 
fijne bloemetjes.


Ik liep in de stad tegen de So Low winkel aan.
Daar lagen 12 voorgeknipte vlaggetjes voor 1 euro.
Met de gedachte dat het wel eens wat kon worden voor
een andere liefhebber kocht ik twee pakjes.

\
Ik naaide ze op elkaar en had dus heel snel voor 2 euro 
een vlaggenlijntje. En vooral een beetje ouderwets. 
Dat is precies hoe de jarige waar ik het voor maakte het wil hebben.
Zij houdt van alles wat oud is.

Nou , dan zijn we allemaal blij...
Ik ga binnenkort weer langs bij de So Low.
Want die bloemetjes wil ik toch ook hier hebben hangen.
Deze heerlijke stofjes 
zijn van Sostren Grene een geweldige zaak in de stad.                                      
Een nieuwe winkel in de stad...allemaal kleine prijsjes..
En alles is er leuk...vooral de bloemetjes stofjes...( verslaving gevoelig als ik ben )
Ik hield me in...maar deze kon ik niet laten liggen.
Wordt een versiering op een tas denk ik....
Wordt vervolgd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten