zaterdag 3 december 2016

Een ring, en labels handletteren

Jullie gaan lachen....maar ik gaf mezelf 
of ik kreeg, net hoe je het bekijkt....een extra bijzonder Sinterklaas cadeau.
Dit is een camee ( waar ik helemaal gek op ben) van mijn oma's moeder.
Een overgrootmoeder dus van mij.
Samen met oud goud van mijn oma en nog wat oud goud 
van mezelf....werd dit ervan gemaakt...
Wat een feest, wat een enorm bijzondere ring

Ik maakte dit weekend alvast een heleboel
labels voor de mini workshop die ik 
aanstaande donderdag avond zal geven 
op de winterfair van 

Heb er zelf vreselijk veel lol in , het is zo leuk maken.

En we aten, tussen al dat gesnoep van de afgelopen week 
weer eens mega gezond.
Vegetarische groene soep, en napa salade vanuit Amerika.
Google even op deze termen en je krijgt een keur aan recepten...
zo lekker.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten