vrijdag 16 december 2016

Huis in de kerstsferen

Ik maakte van een heel stel kerst takken deze bossenn.
Die met de lichtjes voor binnen, 
en zonder voor buiten.



Zoals elk jaar weer een beetje spijt van de nepboom
maar het is wel makkelijk.....hoewel de manier van vast zetten, met flessen
en kranten wel erg armmoedig is.

Bij het raam aan de voorkant hangen mijn bekende sterren weer.
Het is een soort lichtzee in de avond, geweldig.
Ik maakte tussendoor nog wat cadeautjes.

Voor mijn Canadeese vriendin een Kippen kado.
Zij hebben een kippen farm.
Ben benieuwd of ze er mee gaat lopen.



2 opmerkingen:

  1. Ha, ha, herkenbaar hoor dat vast zetten van de boom. Ik heb elk jaar een echte boom maar ook hier in de mand stukken stoeptegels en hout om 'm recht te krijgen!!
    Leuke kerststukken heb je gemaakt, zo kom je al helemaal in kerstsfeer!
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er gezellig uit bij je!
    En dat hand-letteren... ik ben er weg van.

    BeantwoordenVerwijderen