vrijdag 17 augustus 2018

Een maand vakantie maaksels


We gingen heerlijk op vakantie de afgelopen weken.
Wij in de caravan en de kids in een tent achter de caravan.
Maar die eerste nacht blijft wennen.

Ik maakte het gezellig door mijn caravannetje af te 
maken met een stokje uit Rockanje.

Aan de andere kant hangt een mooie pannelap 
die ik nooit ga gebruiken.

En ik ging mijn lama's afmaken.
Een grote eerste versie...
Later kwam er nog een kwastje bij.


En een kleine mini lama....
Als sleutelhanger.

Die stuurde ik gelijk op, 
dat kan, zo klein was ie , dat die op een kaart paste.....

Ik maakte een hoop leuke dingen van vilt deze
weken, en ik zal ze allemaal gaan laten zien.

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal erg leuk uit, ik ben benieuwd naar wat je verder nog maakte. Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw vakantieplekje ziet er gezellig uit met je werkjes ...
    Fijn weekend ... liefs Valerie 😙

    BeantwoordenVerwijderen