maandag 20 augustus 2018

Vilt liefde

Hier ben ik online een beetje om uitgelachen....\
Bij deze rotzooi ligt een SUPERMAN schaar.
Tja mensen , wat kan ik zeggen, zo is het dus...

Ik ging helemaal voor de vilt deze zomervakantie.
Overal kan het, en het is snel af.....Ik word er echt vrolijk van.

En de kleine voorraad maakt creatief.
Ik had geen vulmateriaal meegenomen....
maar de restjes vilt voldoen daar ook voor.

Ik besloot een voorraad koekjes te maken, 
als een verjaardagscadeautje voor een klein meisje.
Dat is toch iets om vrolijk naar te kijken...

Kamperen is heerlijk, stoepkrijten en lol hebben daardoor.
De afwas is zelfs mooi.



Ik kocht bij een snoepwinkeltje een paar stofjes en wat vilt.
Dat is dus echt niet nodig, daar heb ik genoeg van....
maar t is te mooi soms.

En ik werkte vrolijk verder....

1 opmerking: