zaterdag 25 augustus 2018

Koekjes


Deze vakantie maakte ik een partijtje vilten koekjes.
En dit was gelijk de lastigste....moeilijk op te vullen zeg maar.

Een oreo koekje in de koekkruimels

Daar zit dus echt een melk laagje tussen .

Deze kaakjes vond ik zelf heel erg leuk.

Ik maakte ze op het strand en dus noemden sommigen
het zandkoekjes. 
Zelf moest ik zo lachen om die grapjes, dat ik wel 
100 koekjes wilde maken, om uit te delen.


Deze zijn ook erg gezellig geworden, lekker vrolijk.

Ze zijn best wel klein hoor, passen in mijn hand.
En ze zijn bedoel voor een peutertje...
Hier lag er thuis al een helemaal van klaar....
en die ander ook al bijna, dus dit was meer een 
afmakertje van een 2 jaar oude donut....
Ik zocht stad en land af voor een koekjes blikje, nergens iets 
in de juiste maat en de juiste kleur te vinden.
Dus ik kocht uiteindelijk een houten doosje erbij.
Je zult zien dat ik morgen dan een blikje tegen kom.
Dat is altijd zo.

Een vrolijk project van deze zomer.
Meestal maak ik een deken of een ander groot iets, maar
qua maat en qua overzichtelijkheid paste dit veel beter.



2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke bezigheid voor op het strand/in de vakantie. Ze zijn echt superleuk. Hoe kom je er op!?

    BeantwoordenVerwijderen