maandag 24 september 2018

Afgelopen dagen naaide ik ......

Afgelopen dagen heb ik vanalles en nog wat gedaan...
We doken de stad in voor schoenen, en daar 
nam ik toch weer een stofje en een tape je mee vandaan.

Ik ging mee met de klas van onze zoon.
Zij bewerken een schooltuin en daar 
mocht ik een veldboeketje gaan plukken.

Ook startte ik met een huwelijkscadeautje
voor vrienden in Canada.....
Dat is nog lang niet af.

En hier zijn de 3 beloofde tassenhangers.
Ze zijn te koop voor 7,50
Dus als je dat wilt kun je me mailen  op 
renee.hage@gmail.com

Ik zat helemaal in de flow.
Als de bak met tafelzeil eenmaal op tafel staat, 
dan heb ik de neiging om door te gaan.
Dit setje is voor een lieve vriendin.

Van deze hartjes moest ik er nog een aantal maken, 
want ik heb deze week weer een workshop.
Dus ik ben voorbereid.


Wat een vrolijkheid om uit te kiezen he?
Op naar nog veel meer hartjes, 
ik krijg er geen genoeg van.

Fijne week allemaal
( ik heb op deze maandagochtend geen brood meer,
dus die misser maak ik nu maar goed met
afbakstokbrood...dat kan toch ook mee naar school? )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten