zaterdag 8 september 2018

Naar de tandarts

Opeens wilde iemand een keycord bestellen , dus dook ik in 
de voorraad , maar daar lagen allemaal half afgemaakte keycords...
Dat was een goed excuus om alles eens af te maken, 
dus ik heb haar een flinke keus kunnen geven.
Ik word er erg vrolijk van.

Ik maakte nog een paar handletter voorbeelden, 
want ik heb binnenkort weer 3 workshops.

Dit was nav een zeer vervelend tandarts bezoek.
Ik ben echt wel wat gewend van de tandarts, 
maar mijn voortanden zijn allemaal nep vanwege 
een ongeluk ooit , en nu is de kroon-brug-kroon combi 
gebroken en dat moet er dus allemaal uit en vernieuwd 
en nog meer, dus er kwamen golven van paniek over mij heen.
Eenmaal thuis, en eenmaal alles er even uitgehuild, 
gaat het wel weer.....

We vieren dit weekend de verjaardag van onze Mees.
Net begonnen aan de middelbare school, maar 
ik zie m eigenlijk nog steeds als mijn lieve kleutertje.....

En dit ijsje wilde ik al heel lang maken, 
het is zo leuk en snel resultaat......

3 opmerkingen:

  1. Oei die tandartsen, sterkte ermee! Leuk dat ijsje! En gefeliciteerd met Mees!! Ik vind dat je steeds mooier gaat handletteren trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oef, dat worden lange zo te bij de tandarts, sterkte! en ik zie mijn kinderen met vlagen nog steeds als peuter/kleuter/tiener. terwijl ze nu wel echt volwassen zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gevonden! Je 7e volger is een feit! �� Ik stuur de tandenfee... ��
    Liefs, Mip

    BeantwoordenVerwijderen