zaterdag 22 juni 2019

Maaksels

Onze boys gingen gisteren weer een nachtje buiten 
slapen voor t goede doel. En met deze crea heeft zoon 
Mees toch nog even een extra 45 euro opgehaald,
omdat hij naar bekenden ging.....even het groepsbedrag boven
de 5000 proberen te krijgen....En dat is gelukt.

Dank je wel voor alle kopers, die zich hebben 
laten verleiden tot een aankoop.



De afgelopen dagen heb ik tussen alle bedrijven
door steeds een beetje gewerkt aan kaarten.
Hele grote kaarten, soms op A4 formaat.
Het is iets wat steeds een klein beetje aandacht nodig 
heeft, lijmen, drogen...knippen.
Er komen nog wel wat meer kaarten aan.
Ik krijg er niet genoeg van.


3 opmerkingen:

  1. Lieve Renee, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag vandaag!!!
    T.Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige pakketjes, ik kan mij voorstellen dat die goed verkocht werden. Een mooie opbrengst! Dat vind ik altijd de mooiste kaartjes, gemaakt met een combinatie van technieken: knippen, plakken, handletteren, heerlijk om te doen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen