zaterdag 1 juni 2019

Rommeldagen

Het zijn rommelige dagen hier in ons huis.
De ene keer zijn het de pubers die weer een ochtend vrij hebben, 
of zelfs een dagje naar Lille gaan.

De andere keer hebben de basisschool kinderen 
weer een studie dag.

Ik hou van dat gerommel.
Natuurlijk hou ik ook van een ochtend niks, 
maar meestal hou ik van dit gerommel.

Met zulke dagen kan ik gewoon ook wat makkelijker 
achter de naaimachine springen....en ik maakte deze twee sleutelhangers.


Iets wat al heel lang in mijn hoofd zat.....dat is er eindelijk.
Het wafel ijzer.

Eerst had ik bol.com bonnen die ik graag in wilde zetten 
voor een wafelijzer....maar die bonnen werden een scheerapparaat
voor de oudste zoon.
Toen kwam moeder dag....en ik had het gevraagd....
maar manlief is tegen huishoudelijke apparaten op dat 
soort dagen ( wel lief he, ik kreeg spullen voor mezelf....niet het huis )

En toen was ik op een rommelmarkt 
en iemand duwde dit in mijn armen...
helemaal nieuw, met poedersuiker en bakmix erbij....
Dat gewoon door winkeliers was bijgedragen aan 
het goede doel.

NOU....dan geef ik mee, en dan koop ik dat voor 7,50
Jaaaa wat een leuke deal.

Met het lekkere weer en de rommeldagen
zit ik dus opeens 's avonds met manlief bij een tuin vuurtje.
Dat zet hij dan op voor de kids, die roosteren 
marshmallows.....en voor je het weet zit de tuin vol 
met buurtkinderen. Zijn de spekkies op, dan zitten alleen 
wij nog samen.

En dan gaan we gewoon weer verder met
de sleutelhangertjes.
Elisabeth, onze dame van 9 , heeft een hele ronde 
kinderfeestjes achter de rug, dit was er eentje 
voor Noemi.

En deze is voor Miranda.



1 opmerking:

  1. Heerlijk, lekker rommelen.Mooi gemaakt, zo met de pailletten en de mix van dessins en kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen