maandag 17 juni 2019

Papieren feestjes

Het is een grapje , deze foto.
Het was de dag van de gehandletterde boodschappenbriefjes
Ik ben begonnen aan de paspoorten....wil er 
eigenlijk allemaal een leuk hoesje om heen maken, 
maar misschien doe ik alleen de 3 meiden?
Het is allemaal extra gewicht, op de trip ....

We waren met Pinksteren naar Opwekking.
Voor wie het niet kent......4 daagse conferentie over 
wat er allemaal voor moois in de bijbel staat.
Deze keer was het weer een groot feest, met prachtige lessen.
Eenmaal thuis ga ik lekker alle lessen verwerken, 
in mijn handletter bijbel.

Nu al zin in volgend jaar.



Ik maakte voor opwekking aan nog een aantal
kaart spullen.

En ik maakte een pakketje thee voor 
een vriendin.

En voor op de post maakte ik een kleinere versie.
Het is gewoon een papieren feestje.
Als ik alles klaar gelegd heb dan kan ik 
dagen verder met het maken van post.
Gelukkig vonden de ontvangers het ook leuk.




2 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan, goed idee om het zo te verwerken. Ik was op Opwekking en moest gelijk daaraan denken, nog voor ik had gelezen dat het met Opwekking te maken had. :-) Het was een prachtig weekend.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een creativiteit en wat heb je mooie dingen gemaakt. De Opwekking heeft je duidelijk veel nieuwe inspiratie gegeven.

    Groetjes en fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen