zondag 12 mei 2013

Poppendokter zijn

Heeeel lang geleden, ik denk zo rond 2004 maakte een hele lieve tante van mij , een knuffel voor ons babietje....Ik vond het echt een meidenknuffel en bewaarde deze dus tot onze dochter kwam.
Lang wachten hoor, eerst drie jongens...en toen in 2010 was daar onze dochter Elisabeth.

Deze knuffel, een antroposofische lappenpop, is dus nu al 3 jaar DE knuffel .
We hebben haar Phebe genoemd, omdat mama dat zo'n mooie naam vond.


Maar de knuffel gaat er erg op achteruit, en zo kwam ze uit de wasmachine, na de vakantie.
In de wetenschap dat het nog wel een paar jaar knuffelen wordt , heb ik geprobeerd het gezichtje te herstellen...terwijl ze sliep pakte ik Phebe, de knuffel , even mee.....

En dit is het resultaat mag er wezen ...Phebe kan weer vertoond worden. De voetjes moeten ook nog , maar die lieve tante ( ja ze is een trouw lezer, net als tante Nellie....) is bijna jarig , en ze hoopt op een tasje. Dus ik  ben na ruim twee weken weer achter de naaimachine te vinden...op moederdag mag dat allemaal toch?

2 opmerkingen:

  1. Ahh knap hoor, daar zal ze blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk!! m'n moeder maakt ook zulke poppetjes en vind het altijd geweldig om te horen als het "dé" knuffel blijkt te zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen