vrijdag 3 mei 2013

Uit de oude doos

Wij zijn , met het gezin, twee weekjes weg...lekker op vakantie in Spanje. Veel tijd voor ontspanning, en het lezen van leuke blogs. Ook tijd om allerlei dingetjes te maken.
Maar niet veel mogelijkheden om te bloggen.
Vandaar deze foto' s uit de oude doos
Het  " rovers " feestje van zoon Mees.
Voor de twee teams maakte ik van goedkoop vilt deze maskertjes.
Ik maakte knapzakken met een grote tak en daaraan een zakdoek.
Daarin zat, naast het masker , ook een lap voor om je arm en een pakje en een snoepje.

Toen in de auto naar het bos, en daar deden we van alles .
Hutten bouwen , een stoere wedstrijd met een hindernisbaan. Een wedstrijd klein grut zoeken, en daar hoorden oa. houten vogeltjes bij die ik in bomen had gehangen.




2 opmerkingen:

  1. Ik las net bij "toertjes en pateekes" dat je voor je man koffie ging maken en omdat dat zo gezellig klinkt, ben ik even bij je komen kijken.

    Blijkbaar ben ik al volger van je (een poos geleden) maar ben ik je blog uit het oog verloren. Stom van me, want er staan veel leuke posts op.

    Hopelijk valt het mee in Spanje.
    Lekker weer?
    En hopelijk vindt je man de koffie lekker.

    Tot bij de bingo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, en dan vergeet ik nog dat ik ook een geweldige fan ben van rozerood, kringloop en houd van alles wat zelfgemaakt is.

    Kijk maar op:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen