woensdag 15 mei 2013

Workshop kroontjes maken heeft nog een paar plekjes.


Over twee weken is er hier een workshop kroontjes maken. En hier zijn alvast wat ideeetjes voor de stoffen die we kunnen gaan gebruiken?
 Wat een super leuke jongens stofjes, auto's, brandweer, sterren en meer...
 Volkswagen busjes.....en dat is maar een deel van de jongens stoffen. Ik heb ook veel ruitjes.
Voor de meisjes de moderne en hippe stoffen van het stoffenspektakel..
 Ook meer roze rood in mijn stoffenvoorraad. En is er nog meer voor de meisjes hoor.
 Je kunt de kroontjes ook helemaal van vilt maken, ik heb voorraad genoeg en deze stippen vilt uit Hongkong is er ook geschikt voor, want het is behoorlijk hard.

Voor degene die gaan komen...ik hoop dat je al wat inspiratie krijgt.

2 opmerkingen:

  1. ik ben heeeeel benieuwd. Zou graag een keer meedoen maar op het moment komt het met de kindjes niet uit... wie weet in de toekomst een keer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi renee! is er nog plek voor de wokshop? ik word helemaal vrolijk van de stofjes en vilt met stippen!!! ik kom graag.

    liefs, linda

    BeantwoordenVerwijderen