zondag 30 juni 2013

Brocante hoekje

 Ik heb mijn best eens gedaan om ook een gezellig tafereeltje te maken.
Ik was bij een vriendin , die dat heeeeeel goed kan. 
En dan denk ik vaak....het is toch zo moeilijk niet.

 Dus ik heb dit weekend mijn verfkwast ook eens gepakt.

 En een oude lijst weer een ander kleurtje gegeven.
Samen vind ik die lijstjes goed bij elkaar staan.
De scherpe opletter ziet dat onderop de piano er nog twee onaffe projecten staan. Een mooi oud blik waar nog leuke letters en oude plaatjes op moeten komen. 
En een oud frame van een lamp die ik aan het mooi maken ben. 
De bedoeling is dat het tzt een workshop wordt , want ik heb al zeker 6 van die oude kappen liggen.
Maar dan moet het voorbeeld natuurlijk wel lukken.

 Vanavond gaan we nog even bij een babietje van vrienden kijken. 
Ze krijgt een lekker kroel doekje en een mooi blousje , maar in zo'n tasje....
dan wordt alles leuker.
 't Kost wel een beetje moeite om deze weg te geven hoor.

1 opmerking:

  1. Leuk hoekje. En wauw dat tasje! Superschattig! Kan best geloven dat het wat moeite kost het weg te geven. Maar je maakt er vast weer iemand superblij mee.

    BeantwoordenVerwijderen