vrijdag 7 juni 2013

Wonderpillen voor de juf

Voordat ik wat wil schrijven over dit mini projectje van me, eerst het volgende:
Al die lieve dames, die mij een leuke reactie achterlaten , die een compliment geven, of iets anders schrijven....GAAF. Dat is zo leuk, dank ook voor alle nieuwe volgers....100 bijna.

Wonderpillen voor de juf:
 Onze Ruben zit in een klas die recent de 34 kinderen heeft bereikt. 
Om niet alleen kritisch en mopperig daarover te zijn ( want dat ben ik ook) 
maar om ook motiverend te zijn maakte ik deze Wonderpillen.
Een medicijn hoop ik voor kleine ongemakjes van de juf.

Hoe te beginnen:

U haalt , bij de Hema, de jelly beans. Lekker!!!!!
Die gaan...
 In een schone pot.
 Stickers om op te tekenen, met mooie pennen natuurlijk.
 Vrolijk gekleurde labels....om daar wat op te schrijven.
 En voila...stofje erover, lintje erom....en klaar.
 Het kunnen pilletjes zijn voor de hoofdpijn, voor de stress( weer een wc ongelukje) voor geduld, voor rust, voor wat dan ook. Ik geloof echt dat snoep helpt.
Voor de juffen dus veel succes.
 Ondertussen werkte ik hard aan een voorraadje XL broches...
Ze moeten natuurlijk nog versierd worden maar zijn ze niet schattig?
Wordt vervolgd.

7 opmerkingen:

  1. Wat een idee, de wonderpillen. Misschien een kleine troost: jongste dochter is ook gestart in een klas, die momenteel bijna uit het lokaal barst... Het is ook overal hetzelfde! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superlief idee van je, Renee!
    Gr. Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja mijn man geeft les aan een groep 2/3 combinatie van 34 kinderen! Een hele uitdaging, dus misschien moet ik maar zo'n potje maken (al heeft hij er volgend jaar iets minder maar wel 2/3)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldig idee zeg, die moet ik onthouden tegen de tijd dat ons Lore ook op de schoolbanken zit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. origineel cadeautje! En ja... een beetje zoetigheid kan helpen als het even te veel wordt in de klas, dus denk dat de juffen van dienst héél erg tevreden zullen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk idee... ik kan me voorstellen dat het werkt. Misschien is het niet zo handig als er een kind in de klas zit dat geen zoet mag? maar ik zou het zelf als juf al gauw gebruiken, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen