woensdag 5 juni 2013

Winkeltje spelen, rommelmarkt seizoen.

 Heel vaak vragen ze mij, wat haal je weg op die rommelmarkten?
Wat zoek je daar? Nou dit dus. Dit hele zooitje voor 50 cent.
En ik ga ze bewerken met plaatjes en kant...zoiets als dit:
Er is nog meer moois van te maken
Would be great for our old black and white photos....@Susan McLaughlin (twinsies)
Van Emily Decker via Pinterest

 Ondertussen verkoop ik mijn mooi gehaakte foto lijstjes 
En ik vind niks leuker om er een mini kadootje van te maken
 Inpakken in die handige ziplock zakjes, grip zakjes.
 En dan bij de Action , het prachtigste papier kopen, voor maar 2,50 per block.
Deze blokken zijn scrap boek formaat...een hele slag groter dan de A5 die ik veel gebruik.
En hier de vlaggenlijn voor mijn nichtje die binnenkort een meisje krijgt. Als enige weet ik de naam en mocht ik die er op zetten. Je snapt dat het nog even geheim blijft.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke idee! En dat voor 50 cent op de rommelmarkt! Wauw! En wat een eer dat jij de naam al mocht weten.. leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Creatieve dame!
    :)
    Ik kocht maandag ook het mooie kartonpapier in de Action....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt een goede koop zeg, die taartvormpjes! Het papier van de Action heb ik ook in huis. Vind het fantastisch. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede koop, ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Je lijstjes zijn schattig en dat papier is mooi hè.

    BeantwoordenVerwijderen