zaterdag 21 december 2013

Afgelopen week

Afgelopen week was er een kerstmarkt waar ik graag naar toe wilde.
De kerstmarkt waar ik vorig jaar ook stond , nu een keertje niet.
Maar 4 van mijn buurvrouwen stonden er. Ja Ja, wij hebben een zeer creatieve straat.
 Jolanda was er met heel mooi gehaakte poppen en andere leuke dingen.
Zij maakt ook op bestelling UKKE PUKKIES
Debora had de leukste stempels gemaakt, allemaal sjiek verpakt, en ik heb een prachtig vrouwtje, camee achtige stempel daar vandaan. 
Mirjam met al haar lieve kleurtjes vilt. Leuke gezichtjes op hangers en op broches.
Ik kocht er bv dit haarelastiekje....en wat een dotje is dat....ohhhh zo mooi. En ik ben ook happy , dat mijn meisje eindelijk haar heeft voor een staart...we sparen namelijk al even....
Het staat zo leuk.
Bedankt MIRRE
En dan was er ook nog Shirley, met mooie tassen en leuke lichtjes.
Ik was helemaal weg van de kraampjes, en omdat het allemaal in de straat is , plannen we een gezamelijk marktje een keer , in de straat...wordt vervolgd.

7 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit allemaal! Ik dacht dat jij die stempels maakte?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee hoor,deze keer niet. Maar Debora heeft het wel bij mij geleerd...leuk he?

      Verwijderen
    2. Ja leuk!! Ik heb m'n kaarten gemaakt met de stempel die ik bij je kocht. Binnenkort laat ik 'm zien op m'n blog.

      Verwijderen
  2. Jaaa.. Een marktje in onze straat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er allemaal super mooi uit!! trots op mijn creatieve buurvrouwen gr angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kreeg een ornamentje van jou via de swap, dankjewel ik ben er erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk dat je er was!!! En wat staat het elastiekje haar schattig!!! Lief!!! X Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen