zondag 29 december 2013

Twee slabben en mijn nieuwe duitse vriend

 Een jongens slab voor Rowen

 En een meisjes slab voor de voorraad.
Maar wel gemaakt met mijn nieuwe machientje.
WAUW
 Een zeer verlaat verjaardagskado, van mijn lieve man.
Een die door zware stoffen , lees zeil, heen kan werken. Een echt werkpaard volgens de verkoper.
Blij is een understatement.
 En wauw,op deze dag, de dag waarop ik zo graag wilde naaien, (weliswaar de zondag , de "rustdag") hadden de kinderen een pracht van een spel bedacht. En ik had dus tijd voor mijn nieuwe vriend.
Hutten bouwen, gecombineerd met een voorstelling ( waarbij gratis cake...echte zelfgebakken cake van Thijs) daarnaast veel maakwerk voor die bioscoop/theater ...kaartjes , geld, enz.

Vanacht slapen alle 3 de zonen  in die hut, en dat wordt spannend, want het is niet zo'n stevige constructie....maar wat een lol hebben ze met elkaar...Ik word er spontaan blij van.  En nu ga ik verder , want ik heb een date met mijn Duitse vriend Pfaff.

5 opmerkingen:

  1. Mooi vriendje!! Leuk zo'n cadeau! Geniet er lekker van...kunnen wij het hier doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben onlangs ook goed bevriend geraakt met zijn grote broer......toffe familie is dat!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. had ik gezien, ben op voor onderzoek geweest oa bij jou

      Verwijderen
  3. Gaaf! Een nieuwe naaimachine! Ik kom een x-tje een spijkerbroek-klusje bij je doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezelligheid! En zo'n Duitse vriend is ook niet mis! Ik naai ook wel op zondag. Voor mij is dat ook een manier van rust vinden. Als ik iets met iemand anders kan doen, dan gaat dat op die dag wel voor.
    Grappig, mijn broertje heet Rowen. Ik heb die naam verder nog nooit als jongensnaam gehoord. Ik vind het een leuke naam.
    Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen