zondag 15 december 2013

Bijbelhoes over de TOP

Ik was nooit zo van de opdrachtjes, deed niet graag iets op bestelling.....want dan kon ik mijn gang niet gaan. Dan moest er bv een tasje gemaakt worden met paars erbij....maar bah , ik hou niet van paars....of ze wilden het dan toch net even anders....nee ,ik was niet zo van de opdrachtjes. Maar langzamerhand doe ik steeds meer opdrachtjes...en op de een of andere manier vind ik dat nu wel leuk...tenminste, als ik wat vrijheid krijg....En dan is het prima. Daarnaast maak je vaak dingen die je niet zo snel zelf zou doen....zoals deze bijbelhoes.....blauw/zilver moest het worden.....en dat werd het.
Ben er zelf heel vrolijk van, dat deze opdracht mij weer uitdaagde, en dat ik daardoor nieuwe dingen maak.
Hopelijk bevalt die....ik hoor het wel he...Dorien?

4 opmerkingen: