woensdag 16 april 2014

Apothekersfles


Onverwachtse vondsten zijn de leukste. 
Deze witte rieten "fles" stond bij de kringloop.
Groot en groter , apothekersflessen...mooi he?
Ik knipte al het riet er af.....en zette het ergens neer.
Je kunt zo tegelijk een klein beetje van ons huis zien.
Het is een erg leuk plaatje geworden, omdat ik ook nog de letter
plaat kocht, en de andere flessen al had. In een daarvan zitten de houten klosjes die ik spaar.

Ik heb een beetje opgeruimd en dan ziet het er sfeervol uit.
Ik maakte ook nog een tasje. Een bont tasje. 
Een totale tegenhanger van mijn rustige inrichting.
De achterkant is een beetje anders.
Ik schrijf helemaal niet vaak over mijn hartjes  project. Maar het loopt nog steeds 
Elke week stuur ik iemand een hartje toe, om haar sterkte te wensen.
Wil je ook iemand een hart onder de riem steken, laat het mij weten.
Mail me op rc.maclean@planet.nl...dan wordt iemand straks verrast.

3 opmerkingen:

  1. prachtig die fles en dat letterbord.. vind je dat bij jullie bij de kringloop? Jaloers!!
    Ik mai lje iemand die een hartje verdiend. Leuk initiatief.
    groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geluk had jij bij de kringloop. Gezellig huis heb je trouwens.
    De tasjes blijven leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg die fles! Wat een idee om het riet er gewoon vanaf te knippen. Leuk! Die letterplaat heb ik hier ook staan, altijd mooi! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen